Thursday 1 September 2011

MR PERFECT OR MR GOOD ENOUGH ?

situasi garu garu kepala yang tak gatal sambil typing belog?
selalu terfikir_MR PERFECT and MR GOOD ENOUGH tue wujud ker tidak ?
atau hanya hayalan gadis sematamata ?
kalau wujud laa, bertuah betol si gadis gadis..
heee ...
khayalan saya ?
saya nak MR PERFECT yang ada rumah besar, kereta besar, berharta,
kerja dekat tempat besar, and lastly cute and tinggi .
ahahaha,
* ciri ciri penting....... wajib tinggi dari saya..
yang memang sediakala tinggi .
BUT tak semua kan manusia yang sempurna ?
so jangan berharap sangat, ini cume satu impian 
atau harapan seseorang perempuan sahaja .
sekarang ? saya tidak bermimpi lagi untuk mendapat MR PERFECT or MR GOOD ENOUGH 
sebab saya da jumpee yang terbaik untuk saya_walaupun tak sempurna mana_saya 
tetap terima dea, macam mana dea terima saya
so awak taknak share ker MR PERFECT awak ?
share share laa .. hee <3

No comments:

Post a Comment