Friday 28 October 2011

TERPIKIR SEJENAK~

semenjak due menjak ni, asek moody jer,
sedey lak tu..
:'(
kusut sangat,
1 1 masalah timbul, walaupun masalah tu saya bole atasi n tak menggugat saya,
tapi nape kepala otak saya ni bercelaru sangat ni .
pk kan benda yang tak pasti .
banyak nye masalah napee erk ?
:'(
saya kecik hati gler ngan orang yang buat saya
bermasalah sangat ni..
susahnya orang nak faham HATI kecik saya ni,
ibuu, i wish u r here be with me.
nak cte maslaah semua yang ade ;(
bole tak saya nak hidup sorang sorang je dalam dunia ni ?
kekadang saya rase saya ni jahat sangat dengan orang sampai orang xleyh terima saya
hmm, walaupon saya paham orang lain bole menilai
seseorang.
saya ni tak perfect, saya ni insan biase je,
yang xde kelebihan pape.

dahhh meleleh dah ni, sowy saya cuma nak luahkan perasaan saya ni,
hati saya sedeh sangat,
macam nak mati jerk :'(
hm :'(

dah dah emma chill okay .
dah , xmo nenagesh !


No comments:

Post a Comment