Saturday 12 November 2011

I NEVER GIVE UP TO LOVE YOU SAYANG NAZIRUL MUSTAPHA ~


aku bersyukur sebab mampu lagi bertahan.
Allah tak akan menguji hambanya kalau hambanya tak mampu .

kalau mama boleh undurkan masa,
mama nak buat apa yang orang laen tak pernah buat
lagi untuk hePpy kan papa .

kadang kadang aku rase kerdil gila bila berjalan ngan kau sayang .
bukan sebab kau tinggi itu xde kena mengena you don't make my heart small ea ?
tapi sebab pada aku, kau ade rupa .
aku memang tak layak untuk kau . ramai perempuan
tergila-gilakan kau .
salu kacau kau , sumpah aku memg sedih gila .
tapi aku tau, bukan ini yang kau nak . kau nak sangat jaga hati aku
kan papa ?
aku tau kalau kau petik jari semua perempuan hadap kau an ?
:'(
aku sedar aku memang xde rupa untuk kau .
tapi kasih sayang aku kat kau xpernah putus putus sayang ,
aku nak kau, aku nak kau sentiasa dengan aku papa .
aku xsanggup kalau kau ngan betina lain .
aku xbole pa, aku lemah kalau kau dengan orang lain !
SUMPAH ~!

pada aku, lelaki ni memang teruk 
ade hati tapi xde perasaan . deorang memang xpernah cukup
dengan satu . tapi percayalah dalam ramai ramai perempuan tu
akan ade sorang perempuan je yang betul betul dea akan sayang sepenuh hati , yang
kekal lama tu lah yang paling dea sayang .
sebab nya ?
tepuk dada tanye selera ea?

NAZIRUL FITRI BIN MUSTAPHA 

setiap orang melakukan kesilapan dalam hidup, begitu jugak aku .
aku cuba berubah untuk orang yang paling aku sayang .
silap yang dulu aku janji takkan terulang lagi .
Sayang aku hanya untuk seorang , orang yang paling ikhlas sayangkan aku,
I LOVE YOU NAZIRUL MUSTAPHA ~


NAZ <3 NAZ
papa boleh ker terima mama yang serba kekurangan ni ?
yang tak lawa , yang buruk , yang gemok ,
yang hodoh ni ?
tapi yang mama tau sekarang ni ,
mama sayang sangat kat papa .
(FULLSTOP!)

No comments:

Post a Comment