Monday 29 August 2011

KAU BAHAGIA, AKU TERSEKSA ~!!



umm, jelous ngok orang lain bahagia nak rak .
OTP laah dating bagai .
percaya tak my phone da tak berkring kring lagi ??
berkring bila kawankawan baik saya col jep .
ouh , sedeyh nye DUNIA ?
text ?
jangan tanye laa, lagi laar tak geti na maen ms8 langsung
tau saya ? hp da xde function, krdt pulak tidak terabes! SHIT KAN ?
nak sedap_kan hati
*hoi emma kau da puas rase semua tu bagi can orang lain pulak..
*mood sekarang : aku rendu macam nak duludulu T.T
ouh tuhan kenapee kejap jer kau bagi kebahagiaan kepade aku..
kenapee orang lain yang bahagye bole terus bhagye ?

tapi aku ?
diberi dugaan macamni?
penat lah penat nak cube lupekan dea n menanges teringatkan dea..
Kalau Dea Bukan Jodohku Ya Allah, Kau Lupakan Lah 
Dea Dalam Ingaatan Ku Ya Allah .......

AMIN ......
:')

No comments:

Post a Comment