Monday 29 August 2011

KISAH HATI :')

lamekan tidak mengemas kini kan belog, tentu u olls menantikan
post terbaru saya.............
oke, lama kan tak berborak pasal cinta ??
actually saya gado ngan BF saya, macam macam dugaan 
sekarang melanda kteorg, tatau na cte cmne ?
mybe xde jodoh rasenye, kenapee laa dea layan saya cm kawankawan dea?
perlu ker dea buat saya mcmni ?
cket pon tak pernah na jage hati dan perasaan saya?
amat sedeyh sesangat . nak buat cmne ?
da tuhan yang tentukan ni semua .
AKU MINTAK MAAP KESIAN
KAU DAPAT AWEK CM AKU NI ...
:')
aku perlukan kau dalam hidup aku ,
aku sayang sangat sangat kat kau , kenapee kau xpaham pe
yang aku pendam selama ni ???
selama ni aku perlukan kasih sayang kau dalam hidop aku
tapi kenapee kau xpnah na rase ??
kau ibarat kan aku macam kawan kawan kau kan ?
kalau kau xperlukan aku , cakap 
NAZIRUL MUSTAPHA ...
aku cube untuk pergi dalam hidop kau ...
jangan buat aku tertunggu tunggu kasih sayang
kau .
xde sape yang bole paham perasaan aku sekarang ni ?
ade boyfriend tapi macam xde boyfriend ......

AKU HANYE MAMPU TERSENYUM .
:')

No comments:

Post a Comment