Monday 17 October 2011

HOPE RELATIONSHIPS KORANG BAHAGIA SAMPAI BILA BILA OKAY ?

aku jelous ngok korang bhagye sangat sangat ngan BF korang ,
pasangan kapel yang paling aku jelous buat masa sekarang 
SITI NURAIN  AZMAN & ATIQAH AMRI
okay , aku sangat sangat jelous ,
aku nak macam korang bole tak ?
bahagia sangat ,






to : AIN KONTOL
 before ni awak selalu gado gado kan ?
tapi sekarang saya ngok awak bahagia dengan si dea .
tiap tiap hari ms8 , tiap tiap hari col !
kan seronok kalau saya dilayan mcm awak kan ? 
awak beruntung sebab dapat lelaki yang sayang dekat awak
sesangat , lpas ni janji pade diri jangan curang lagi .
pada saya apek lah orang yang pling setia dengan awak .
dan dea bole terima kesalahan awak dengan
hati yang terbuka..
so jage dea dengan sebaik mungkin okay SAYANG !



to : IQA BEDOL
haha, sory pgill awak bedol , saya heppy sangat ngok awak
ngan saipul amri , haha ...
saya harap sangat relation korang terus dan terus,
hingga hujung nyawa la harap harap ,
kekadang jelous jugak sebab awak ade orang yang sayang
kan ??
tah lah , jelous sangat sebab saya nak sangat rase 
bhagye cmne awak bhagye dengan si dea .
awak untung ade orang yang lebih sayang awak .
so hargailah dea , sebelum dea pergi dalam hidop awak k ?
saya harap relation awak sampai bila bila okay ??



untuk ATIQAH AMRI ND SITI NURAIN
i nak jadik mcm you all bole ?

1 : sanggup terima pasangan dengan seadanya .
2 : maseng maseng terima kesalahan antara 1 sama lain, bila salah seorang buat salah.
mesti korang maafkan kan ? saya tau , sape sanggup ditinggalkan oleh pasangan
maseng maseng , 
hm, saya nak nanges lah .....!!
huaaahuaaa ~
saya nak jadik kuat!! 

jangan pernah tinggalkan bf korang sampai bila bila ,
sayang dea , tunjukkan kasih sayang korang kat dea , lelaki
tak suka perempuan yang terlampau mengkongkong hidup dea ,
dea lagi suka pmpuan yang steady . 
okay aku nak jadik steady bole ??
tapi xmungkin kot , 1 harii tak cntack ngan si dea
aku rase macam bertahun tahun , i miss my NAZIRUL MUSTAPHA ,
sumpah miss sesanggat , 


HARGAI LAH SESEORANG SEBELUM DEA PERGI DARI HIDUP
KORANG !
AMARAN DARI SAYA ~ (!)



:')







No comments:

Post a Comment