Monday 17 October 2011

SURAT RASMI (!)






Siti Rahmah Binti Haji Mohd Fauzan (EMMA)
No 9 , Jalan Zapin 8,
Taman Skudai Baru,
81300 Skudai,
Johor Darul Takzim.

Nazirul Fitri Bin Mustapha (NAZ)
Block D-05-01,
Pangsapuri Jasa,
Taman Mutiara Rini,
Johor Darul Takzim.                                                                                                   17 October 2011

Rayuan Untuk Kekal Perhubungan Hingga 
Akhir Nyawa

Saya Siti Rahmah Binti Haji Mohd Fauzan, beribukan 
Hajah Tuminah Binti Haji Ariff, 920701-01-6630, 
ingin membuat rayuan kepada Encik Naz, untuk kekalakan
kita sehingga akhir hayat.
2. Saya ingin memohon supaya Encik Naz sayangkan dan cintakan
saya selamanya. Saya tak dapat menyembunyikan perasaan 
ini kerana saya terlalu cintakan Encik.
3. Saya berharap rayuan ini diterima. Kerjasama Encik Naz 
amat dihargai demi mencapai impian kita bersama. Terima Kasih.


Yang Menyayangimu Sepenuh Hati,

SITI RAHMAH BINTI HAJI MOHD FAUZAN
                         (EMMA)



No comments:

Post a Comment