Sunday 20 November 2011

SORRY FOR EVERYTHING THAT I'VE DONE !


saya tunggu awak dari pukul 8 pagi tadi, awak tiduur sampai pukul 7 malam,
bangun bangun awak terus mara mara saya , apa salah saya ?
swear i'm tired with you baby :(

sorry to say, saya tau saya memang tak layak bercinta dengan awak ,
nd saya takkan paksa hati awak untuk mencintai saya sayang .
saya tak pernah salahkan sesiapa kalau deorang tak suka saya bercinta dengan awak,
saya takkan salahkan deorang! 
saya yang salah dalam hal ni , saya tetap akan salahkan diri saya sayang.
saya yang buat mereka benci kat saya ,
saya yang buat awak fedup ngan saya.. saya salu nyusahkan awak .
awak lepas ni saya janji, saya takkan ganggu lagi hidup awak tau ,
awak jangan pernah ingat saya lagi yea ?
tolong ea sayang ?
lupakan orang hina macam saya ni ea?
lupakan buat selama-lamanya k baby ?
saya da give up papa . kepala ni da ting tong, baru lepas makan panadol 5 bijik dengan
air coke , dah tak tahan sangat . kusut sangat ~
kalau bole, saya nak pergi dalam hidup awak buat selama-lamanya .
saya da xnak sakit lagi duk kat sini .
awak still ade kawan kawan bagi semangat lagi, awak still bole lepak ngan deorang
saya ni xde sape2 , saya duk terperap kat rumah ni sorang2 .
saya xde kawan nak ajak kua, semua kerja .
saya nk luahkan kat siapa semua ni ?
saya dah tak tahan sangat .
cepatlah tuhan kau ambil nyawa ku ni .
aku dah tak tahan sangat .

:'(
selamat tinggal sayang, saya harap lepas
ni awak bahagye dengan hidup awak .
:'(



No comments:

Post a Comment