Tuesday 13 December 2011

EMMA.

Saya perempuan kuat, sebab tu nama saya Emma.

Entry ni memang khas buat awak sayang,
kalau awak tak baca lagi bagus , sebab saya tahu awak memang
takan ambl pusing pasal diri saya .
pasal blog saya , pasal facebook saya semua .
tapi 1 je saya na awak taw, saya sayang awak sangat-
sangat, awak cinta mati saya .
lantak ape orang na cakap , ni perasaan saya , 
saya yang tanggung semua ni , bukan mereka !

'
Muka pucat mata bengkak , saya pergi dulu ye sayang.
Saya sentiasa doakan kebahagiaan awak,
saya sentiasa akan lihat awak dari jauh ye sayang ?
jangan rsau , anggap lah diri ini sentiasa ade bersama dengan awak .


sakit kan hati bila dapat tahu kenyataan sebenar?
kenyataan tu perit tapi nak taknak , kena telan juga.. telan sampai mati,

Saya rase kalau mati bunuh diri pun dah tak guna,
kalau mati bunuh diri pun tiada siapa ambil kisah dan tiada saya
ambil tau .

Yang saya harapkan lagi menyakitkan,
elok juga kalau saya jadi binatang ,
lagi lagi kalau saya jadi kucing , senang senang orang usap, belai belai saya.
hati tak sakit bila nampak orang yang dea sayang 
dengan orang lain .

Susah nye jadi manusia, susah rase mcm nak gantung leher 
pakai tali .
biar aku bunuh diri lepas ni aku takkan kecewekan sesiapa ,
aku takkan sakitkan hati sesiape,

Kan bagus kalau aku ni takde perasaan?
senang sikit aku terima kenyataan yang betul ? tapi
ape daya aku? aku manusia , semua manusia ade perasaan,
ape lagi binatang ?
binatang pun ade perasaan .
SABAR YA EMMA ?

Kalau kita nak kan orang yang sayang kat kita tu balik pada kita,
kita kena ikut rentak dea.
apa dea nak kita layankan, jaga hati dea sebaik yang mungkin ,
walaupun kita tahu , dea bukan milik kita .
yang penting kita dah cuba bahagiakan dea.
biar kita makan hati, biar kita makan hati ,jangan dea yang pergi .
INI PRINSIP AKU !

ps : asal aku ni , asal entry ni boleh wujud ? lagu dekat belog aku ni memang bole buat 
semua orang nanges ,
sial lah perasaan ni :'(

No comments:

Post a Comment